zondag 17 juli 2016

Brei-/haak-avondje t.b.v. het goede doel

Afgelopen donderdag heb ik een brei-/haakavondje gehouden t.b.v. het goede doel. Dit naar aanleiding van de acties van http://delappendekensclub.blogspot.nl en http://leukgemaakt.blogspot.nl/2016/04/het-verhaal-van-de-charity-deken.html. Hier worden de lapjes straks naar toe gestuurd, maar we verzamelen/haken/breien eerst nog even door.
Ik had vriendinnen uitgenodigd waarvan ik dacht dat ze het wel leuk zouden vinden om samen met mij een avondje creatief bezig te zijn voor het goede doel. Wat mij betreft was het een succes.
Zie hieronder het gevarieerde resultaat:



Bedankt allemaal voor jullie creatieve (en gezellige) bijdrage!!
Wie zin heeft om thuis verder te breien/haken kan bij mij de lapjes inleveren dan stuur ik alles in één keer op.
Misschien ga ik na de vakantie nog een avondje prikken voor degene die afgelopen donderdag niet konden en voor degene die het gezellig vinden om nog een keertje te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten