maandag 19 september 2016

Armbanden van leer

Een paar weken geleden zijn we met z'n drietjes (M&M en ik) naar de brocante markt in Heusden geweest omdat daar een heel leuk kraampje zou staan met leren armbanden. Ik kon me er niet zo heel veel bij voorstellen dus was erg benieuwd. Nou, niets teveel gezegd hoor, wat een prachtige sieraden heeft 'HEBBEH' zeg. Helaas hebben ze geen website anders zou ik deze even vermelden, maar je kan ze wel vinden op facebook. Ik heb een dubbele zwarte armband gekocht en er zelf 2 kralen-armbandjes bijgemaakt.
Later bedacht M om de leren armbanden zelf te gaan maken en ging op zoek naar onderdelen op internet. Ze appte foto's en ik werd ook helemaal hieper.....die wil ik ook maken!!!
We hebben onderdelen besteld bij http://www.belle-juul.nl en zijn aan de slag gegaan.
Deze zijn van M (ook een herenarmband erbij):
En deze zijn van mij:
Deze week ga ik nog met vriendinnen meer kralen-armbandjes maken om te combineren met m'n nieuwe zelfgemaakte leren armbanden. Leuk leuk leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten