donderdag 11 augustus 2016

Ibiza enkelbandjes

Laatst ben ik helemaal los gegaan met de ibiza-armbandjes en nu met......ibiza-enkelbandjes! Van het één komt het ander zeggen ze weleens en dat is hiermee dus ook zo! Begonnen met elastische enkelbandjes maar ik bedacht me later dat een enkelbandje met een slotje ook wel handig zou zijn. Aan deze enkelbandjes zit een verlengketting waardoor hij verstelbaar is en daardoor (bijna) iedereen past.
Ondertussen alweer 16 armbandjes en 10 enkelbandjes gemaakt. Teveel om ze allemaal op deze blog te zetten. Ik had ze op www.mandia.nl willen zetten maar het maximum aantal te plaatsen artikelen voor deze gratis site was al bereikt en ik vind het zonde om er vanalles af te gooien. Dus nóg maar een gratis (eenvoudig) webwinkeltje aangemaakt om alle ibiza-armbandjes en enkelbandjes op te zetten en proberen te verkopen ofcourse. De link voor deze nieuwe webshop: Mandia Sieraden.
Direct al 3 armbandjes en 1 enkelbandje verkocht. YESS !!
De armbandjes zijn € 2,95 per stuk en 4 voor € 10,-.
De enkelbandjes € 3,75 per stuk en 3 voor € 10,-.
Ook hiervan gaat weer 50% naar het goede doel.
Ze geven voor volgende week weer mooi (ibiza-)weer aan dus ik zou zeggen.........snel kijken, wie weet staat er iets bij voor jou. Staat er jouw kleur of model niet bij? No problem, even mailen/appen en dan probeer ik 'm te maken voor je. Ben weer helemaal in 'make-the-jewelery-mood'!
M'n volgende 'creatieve project'  is iets met hout.......en is bijna klaar....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten