zaterdag 5 november 2016

Armbanden met metalen magneetsluiting op bestelling (tbv het goede doel)

Al m'n bestelde materialen zijn binnen dus ik ben weer aan de slag gegaan. M'n eerste armband met metalen magneetsluiting is klaar:
Omdat ik best veel besteld heb maak ik tijdelijk armbanden met metalen magneetsluiting op bestelling.
Ik heb sluitingen voor een enkele armband maar ook voor een dubbele. De enkele is 11 mm breed en de dubbele 22 mm. Je kan het combineren zoals je zelf zou willen.
Zie hieronder de mogelijkheden:
De prijs van een enkele armband met magneetsluiting = € 6,50 en van een dubbele € 9,50.
De helft van de opbrengst gaat natuurlijk weer naar het goede doel (de andere helft van de verkoopprijs zijn de kosten van de onderdelen, want nogmaals: alles 'non-profit').

Heb je interesse in een armband? Reageer dan NIET op deze automatische mail van blogspot want deze komt NIET bij mij aan, maar stuur mij een email (mandia@ziggo.nl) of een appje. Geef aan welke magneetsluiting je zou willen, welke band (blauw glitter, bruin glitter en/of blauw gevlochten) en welke lengte de armband totaal moet zijn dan maak ik graag jouw armband!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten